بخاری های هرمی

مزایای  بخاری هرمی :

بیصدا بودن، کم حجم بودن، ایمنی عالی، مصرف سوخت کم، قابل حمل بودن، قابلیت تنظیم طول

فروش  بخاری  هرمی:

فروش بخاری هرمی قابلیت اتصال به گاز شهری (طبیعی) را دارد . کمترین قدرت توانایی حرارتی فروش بخاری ارزان 2200 و حداکثر 3250 کیلوکالری بر ساعت است. شیر کنترل گاز این بخاری مجهز میباشد که وظیفه تنظیم فشار گاز ورودی به بخاری را بر عهده دارد و چنانچه تغییراتی در فشار ورودی و یا دبی گاز ایجاد شود، فشار خروجی را در محدوده ای معین ثابت نگه می دارد. فروش بخاری هرمی سیستم ایمنی ODS را پشتیبانی میکند و با واژگونی ، جریان گاز را به طور کامل قطع می سازد. فروش بخاری کودک

مزایای بخاری‌ هرمی

سیستم گرمایشی این بخاری‌ها مشابه گرمایش خورشید است. گرمای تابشی از هوا عبور کرده و اجسام جامد را گرم می‌کند.

از دیگر مزایای این بخاری‌ها قابلیت آن‌ها در تولید گرمای آنی است. این قیمتبخاری‌گازی 6000 ، بدون نیاز به پیش گرمایش پرهزینه، محیط را به صورت آنی گرم می‌کنند و از هزینه‌های گرمایش می‌کاهند.

مشخصه‌ای که این بخاری های هرمی را پرطرفدار می‌کند، کاهش هزینه‌های گرمایشی است. به دلیل اینکه بخاری‌های تابشی تنها محدوده‌ی مشخص مورد نظر را گرم می‌کنند، از اتلاف گرما جلوگیری کرده و شما تنها هزینه‌ی گرم کردن مکان مورد نظرتان را پرداخت می‌کنید. هم‌چنین با انتخاب این بخاری‌ها سرمایه ی شما تنها صرف خرید تعداد محدودی بخاری خواهد شد که برای گرم کردن محدوده‌ای مشخص کافی خواهند بود.

از دیگر نکات مثبت این قیمت بخاری‌ گازی ها این است که حین گرم کردن محیط صدایی تولید نمی‌کنند. به این دلیل که این بخاری ‌ها اجزای متحرکی ندارند، بی صدا بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کنند. این بخاری‌های هرمی برای مکان‌ هایی که مشکل سروصدا دارند، گزینه‌ای عالی برای انتخاب به شمار می‌روند.

با استفاده از این بخاری‌های هرمی می‌توانید فضای بیرون را به محیطی مطبوع برای سروغذا و دیگر فعالیت‌ها تبدیل کنید. بخاری‌های هرمی ارزان به آسانی نصب می‌شوند، ایمن هستند، و یکی از پرکاربردترین سیستم‌های گرمایشی روز برای فضاهای باز به شمار می‌آیند. برخلاف بخاری‌های گازسوز معمولی، این بخاری‌ها به نگهداری و مراقبت زیادی نیاز ندارند. انرژی تابشی مادون قرمز ساطع شده نیز کاملاً بی‌خطر است که در یک چشم به هم زدن، و در هر فصلی از سال، محیط را به دمای مطلوب می‌رساند.

بخاری‌های هرمی بر طبق استاندارد های زیست محیطی طراحی شده اند و به محیط زیست آسیب نمی‌رسانند. حتی در روزهای بسیار سرد سال، می‌توانید گرمای ساطع شده از این قیمتبخاری ‌ها را به صورت مستقیم دریافت و احساس کنید. هم‌چنین به دلیل ضد آب بودن، استفاده از این خرید بخاری‌ ها در روزهای بارانی نیز مقدور می‌باشد.

برای مشاهد لیست  قسمت محصولات رو بخاری کلیک نمایید .

شماره های تماس : 77333107 – 77335172


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

|