فروش بخاری های قارچی:
فروش بخاری قارچی در 2 مدل گاز شهری و گاز مایع مناسب جهت فروش بخاری فضای بازهستند؛ تا شعاع ۱ متری خود را به راحتی گرم می نماید. جنس این بخاری ها معمولا استیل ضد زنگ یا آهن کوره ای هستند. همچنین در صورت افتادن بخاری شعله ی آن خاموش میشود و باعث ایمنی بیشتر میشود. از دیگر ویژگی های فروش بخاری قارچی ارزان برخی از این بخاری ها قابلیت تنظیم طول است.
محصولاتِ فروش بخاری قارچی شرکت iranoutdoorheater یکی از پرطرفدارترین و شاخص ‌ترین تولیدات آن محسوب می‌شود. خطِ تولیدِ شرکت ایران اوت دور هیتر محصولاتی در مدل‌های مختلف تولید و روانه‌ ی بازار می‌کند. خط ِ تولید بخاری هیتر رنت توانایی تولید بخاری‌های متنوع، با حجم و ابعاد مختلف را دارا است: فروش بخاری‌ گازی 9000 و 14000، بخاری‌های بدون دودکشِ شعله آبی و سرامیکی، بخاری های رستوران و بدون فن تنها بخشی از این بخاری ‌های گازسوز متنوع می‌باشند. استفاده از پوشش لعاب با کیفیت بالا، دارا بودن سیستم ایمنی مطابق با آخرین استانداردها، کنترل محصولات در آزمایشگاه‌ های منحصربه ‌فرد توسط تکنسین ‌های کارآزموده، بخاری‌های شرکت ایران اوت دور هیتر را به تولیداتی برتر با کیفیتی بی‌رقیب، تبدیل کرده است.
شرکت هیتر رنت با در اختیار داشتن انواع فروش بخاری ها فضای باز گرمایشی به عنوان برترین برند کیفیت استاندارد در سال 1390 از سوی اتحادیه انتخاب گردیده که هدف آن تولید کالا ی مرغوب و نوین بوده که تا کنون طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است و لبخند رضایت را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است.

ویژگی های خرید بخاری قارچی :
دارای شعله پخش کن استیل و صفحه تابش آلومینیوم
مجهز به شیرایمنی و فندک
دارای چرخ جهت جابجایی

فروش بخاری کودک یا خرید بخاری کودک

دارای مخزن ویژه کپسول گاز
سوئیچ ایمنی جهت قطع کردن جریان گاز، هنگام واژگونی
دارای رگولاتور بمنظور تنظیم مدام میزان گاز ورودی به سیستم گرمایش
دارای فندک پالسی تمام اتوماتیک با طول عمر باتری 5000 بار

برای مشاهد لیست  قسمت محصولات رو بخاری کلیک نمایید .

شماره های تماس : 77333107 – 77335172


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

|